Меню сайту

Профіль
Позивний: Гість
На службі: днів

Логін:
Пароль:

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 154

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Статут клану «Запорозька Січ»


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1 Клан «Запорозька Січ» (далі Клан) офіційно зареєстровано 10 серпня 2008 року. Статус бойового Клан отримав 23 грудня 2009 року. Клан організовує свою діяльність на підставі Статуту і в рамках правил, встановлених адміністрацією гри.
1.2 Членами Клану є основні персонажі людей які грають у HWM (далі Імперія).
1.3 Статут є основоположним документом, що регулює взаємовідносини членів Клану між собою та з іншими персонажами Імперії.
1.4 Всі члени Клану зобов’язані знати положення Статуту і керуватися ними у своїх діях на теренах Імперії. Незнання Статуту не звільняє від відповідальності.
1.5 Зміни до тексту Статуту можуть бути внесені Радою Клану (далі Рада Січі) або Головою (далі Гетьман) за згодою більшості членів Ради.

2. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.1 Вищою посадовою особою Клану є Голова клану.
У компетенцію Гетьмана входить вирішення наступних питань:
 виконання обов’язку офіційного представника Клану;
 формування і реалізація зовнішньої і внутрішньої політики Клану;
 створення і розформування окремих структурних підрозділів Клану;
 інші аспекти життя Клану.
2.2 Рада Січі є консультативним і законотворчим органом, який призначається Гетьманом. В Раду Січі входять козаки, які проявили себе, як віддані справі Клану.
У компетенцію Ради Січі входить вирішення наступних питань:
 прийняття рішення про прийом та виключення персонажу з Клану;
 прийняття рішення про прийом та виключення персонажу з Ради Січі;
 прийняття рішення про призначення та звільнення персонажу з займаної посади;
 прийняття законів та внутрішніх документів Клану.
Рада Січі є органом судової влади. У разі виявлення порушень Статуту чи правил Імперії, Рада має право розпочати розгляд справи з подальшим винесенням вироку.
Рішення Ради Січі приймаються шляхом відкритого, або закритого голосування в спеціальному розділі форуму клану. Голосування з будь-якого питання триває не більше 5 робочих днів. Рішення приймається простою більшістю від числа тих, що проголосували за встановлений термін. Гетьман приймає участь у голосуванні на ряду з членами Ради Січі. При рівності «За» і «Проти» голос Гетьмана є вирішальним.
2.3 Обов’язки Гетьмана та Ради Січі:
 сприяти вирішенню будь-яких спірних питань і непорозумінь між членами Клану;
 попереджати про виключення з лав Клану порушників Статуту та правил Імперії;
 інформувати членів Клану про майбутні кланові заходи;
 розглядати пропозиції членів Клану щодо поліпшення/модернізації діяльності і функціонування Клану.
2.4 Основні завдання Клану:
 організація згуртованого колективу, спілкування та передача досвіду між членами Клану;
 всебічна допомога членам Клану;
 практична підготовка бійців до загально ігрових івентів Імперії;
 участь у військових компаніях Імперії, досягнення максимально можливих результатів.
2.5 Умови вступу до Клану:
 мати чисте, сильне та волелюбне козацьке серце;
 володіти українською та російською мовами;
 жити чи колись проживати на теренах України;
 досягти 8 бойового рівня;
 оплатити 5 000 золотих гривеників;
 прийняти присягу;
 мати номер ICQ та Skype;
 зареєструватись на сайті клану під ігровим ім’ям (протягом 3-х діб).
2.6 Після прийняття в члени Клану встановлюється випробувальний термін, протягом 3-х місяців. Невиконання обов’язків члена Клану протягом випробувального терміну тягне за собою виключення. Це не стосується податку, тому що він є не обов’язковим. Так член Клану може не перераховувати податок у казну, але він не буде мати привілеї. А саме: безвідсоткова позика; знижки на ремонт та крафт артів; знижена оренда артів; безкоштовна участь у конкурсах та ін.

3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ

3.1 Вступаючи до Клану, гравець усвідомлює, що він добровільно стає частиною команди. Відповідно, йому надаються не тільки права, а й обов’язки. Командна гра для члена Клану повинна бути на першому місці в Імперії. Він повинен розуміти встановленні в команді правила, виконувати їх і вимагати виконання від інших. Участь в житті Клану – обов’язок члена Клану, так само як допомога гравцеві – обов’язок Клану.

3.2 Кожен член Клану, незалежно від раси, статі і віку, наділений правами і обов’язками по відношенню до Клану. Перелік таких прав і обов’язків встановлюється цим Статутом і обов’язковий для всіх.
3.3 Права членів Клану:
 право на необхідно допомогу від інших членів Клану;
 право на отримання інформації про стан скарбниці Клану і планових витратах з неї;
 право на використання артефактів;
 право на висловлення в етичній формі своєї позиції з будь-яких питань внутрішньокланового життя;
 право обирати і бути обраним, і призначеним в будь-які структури Клану (якщо не суперечить п. 2.2);
 право на отримання безпроцентної фінансової допомоги строком не більше 1 місяця, за наявності вільних коштів у скарбниці та відсутності заборгованості перед Кланом . У видачі кредиту може бути відмовлено за наявності боргів перед гравцями або інших істотних причин;
3.4 Обов’язки членів Клану:
 знати і виконувати положення Статуту і правил Імперії;
 шанобливо ставитися до членів Клану та інших гравців;
 своєчасно перераховувати податки в розмірі, встановленому Радою Січі. Заборгованість не повинна перевищувати 4 тижня;
 брати активну участь в житті Клану з метою розвитку і зміцнення його позицій на просторах Імперії;
 не допускати неузгоджені з керівництвом Клану дії або бездіяльності, що можуть негативно відбитися на авторитеті Клану, привести його до фінансових втрат, внутрішнім або зовнішнім конфліктам;
 бути зареєстрованим на сайті Клану. Відвідувати сайт Клану не рідше одного разу на тиждень;
 бути підключеним до ICQ чи Skype. Члени Клану зобов’язані перебувати в мережі під час військових дій у грі за відсутності поважних причин;
 не розголошувати будь-яку конфіденційну інформацію (зміст кланових розсилок, форуму, чату і т.п.) особам, які не є членами Клана.
3.5 Перелік прав та обов’язків є загальним і може бути розширений індивідуально для будь-якого члену Клану за рішенням Ради Січі.

4. УЧАСТЬ В БОЯХ

4.1 Вступаючи у бій, член Клану повинен керуватися законами честі, поважати волю інших воїнів і допомагати іншим членам Клану.
4.2 Під час військових дій, що вимагають злагодженості дій членів Клану, необхідно тримати зв'язок з іншими членами Клану за допомогою чату Клану чи Skype.
4.3 Під час військових дій необхідно воювати згідно з оперативними вказівками керівництва Клану (Гетьман, Рада Січі). За замовчуванням бої повинні проходити тільки в кланових заявках. Під військовими діями розуміються будь-які події, в яких є або може бути загальноклановий результат.
4.4 В заявці на бій, кожен член Клану повинен дотримуватися умов щодо обмеження озброєння і крафта.
4.5 У боях заборонено створювати і провокувати штучні затримки ходів, не пов’язаних з доступом до Інтернету.
4.6 При попаданні в один бій декількох членів Клану, не треб проявляти ні найменшого жалю до ворога, навіть з урахуванням втрати для себе вміння чи досвіду. Не слід наносити шкоди своїм товаришам, поки всі супротивник не будуть остаточно знищені.
4.7 Якщо супротивник перевершує вас силою або кількістю – програти треба гідно. Без програшів не буде перемог.

5. СКАРБНИЦЯ КЛАНУ

5.1 Скарбниця є власністю всього Клану.
5.2 Право розпоряджатися скарбницею має Гетьман і Скарбник Клану (далі Осавул). Осавул повинен:
 видати кредит членам Клану та вести облік їх повернення;
 вести облік кланових внесків;
 вести облік загальних доходів і витрат скарбниці;
 надавати інформацію про результати повернення кредитів і своєчасного перерахування кланових внесків, загального доходу і витрат скарбниці Клану.
5.3 Основними джерелами поповнення скарбниці є вступний внесок, податок і добровільні пожертвування. Податок є щотижневим переказом Осавулу суми рівній 100*ГР (Гільдія Праці).
5.4 Кредит видається тільки перевіреним членам Клану, котрі перебувають у Клані вже 3 місяця і підтвердили свою працездатність. Максимальна величина кредиту відповідає, як правило, рівню ГР*10000 на місяць.
5.5 Артефакти, придбані за рахунок скарбниці, з метою використання їх серед членів Клану під час важливих для Клану подій, називаються Клановими Артефактами. Отримати у користування Кланові Артефакти може будь-який член Клану на правах оренди за собівартість або дешевше (в особливих випадках) тільки всередині клану.
5.6 Зберігання та облік Кланових Артефактів ведуть Хранителі. Хранителі звітують за довірені їм артефакти перед Гетьманом і Осавулом.

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

6.1 До членів Клану, що допустили зі своєї вини порушення даного Статуту та правил Імперії можуть бути застосовані такі види покарань:
 усне попередження (догана);
 встановлення випробувального терміну;
 зняття з посади чи пониження в званні;
 тимчасове припинення послуг Клану;
 виключення з Клану.
6.2 Інформація про порушення і стягнення є конфіденційною, члени Клану не мають права її розголошувати. Управління Клану (Гетьман і Рада Січі) може робити цю інформацію публічною, якщо цього вимагають інтереси Клану.
6.3 Персонаж, який залишає Клан, не повинен мати заборгованостей перед скарбницею і членами Клану або повинен в максимально стислі терміни погасити їх.
6.4 Персонаж, що вийшов без пояснення або виключений з Клану назад приймається Радою Січі, шляхом голосування.
6.5 З будь-якого факту порушення Статуту проводиться ретельна перевірка для встановлення ступеня провини члена Клану. Покарання до закінчення перевірки не допускається. Покарання проводиться Гетьманом або членом Ради Січі з його відома.

7. ДІЯ СТАТУТУ В ЧАСІ ТА ПРОСТОРІ

7.1 Цей Статут обов’язковий для виконання всіма членами Клану виключно під час знаходження в Імперії.
7.2 Статут вступає в дію з моменту затвердження Радою Січі та опублікуванням у відповідному розділі сайту Клану.
Пошук

Чат

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Друзі

Альянс

Rutenia

Запорожская Сечь

Украина

Южная Гвардия

Украина. Ярость Севера

Украина. Сила Юга

Украина. Величие Запада

Украина. Мощь Востока

Gray Wolves



Запорозька Січ © 2024
Сайт створено у системі uCoz